Sunday, March 25, 2012

Akhirnya !

[Malam nie entry menyewel] ..

' Akhirnye ape ? ' ayat kau nie tergantung je lebih ..
Muehehe .. suke hati le :p
MUahaha .. akhirnye ape ek ? Aku dapat result bagus ke ?
Mane ade .. result UP 1 kite dapat 4A 4B 1 D  sahaja .. Tue pon kite dah bersyukur la
*psst .. termasuk Sivik tue .. haha
Akhirnya tue pasal aku jatuh katil time tengah sedap tidur .
Jatuh saham aku cerite nie .. kuang 3 : p
Al-kisahhhhhh -------- Maka tersebutlah kisah , Sang Kancil dataNg beramai-ramai
Oke aku dah lari dari tajuk .. SoRy yaa .. :D

"Lepas solat Subuh , aku terus tidur ... perkara yang tidak elok juka berbuat demikian ..
Hehe..oke pastu aku sempat mimpi baik punya !
Harap maaf, mimpi itu tidak boleh diceritakan ...
Nanti lagi jatuh ditimpa tangga saham aku tue..
Elok2 100% jadi 24% je kang ... T_T....... maluuu .. -oo- 
Pastu time mimpi tue tetibe aku rasa macam melayang & rasa sakit pulak ..
Ingatkan aku boleh terbang , nak je nyanyi lagu 'I beleive I Can Fly'
Tapi itu hanyalah khayalan semata-mata , aku bangun & buat muke blurr..
Dan last skali , aku cakap ... "Akhirnya , aku jatuh katil jua"
*Gile kan ? ye laa.. dah lame tak jatuh katil ..
Oke tue je nak cerita malam nie...babaii

No comments:

yourblogname